Halamın kızı epidural yaptırdı 6 sene geçti hala eğilip kalkarken ağrı olduğunu söylüyor. Epidurali 4 cmden sonra yapmışlar zaten 4 cmden sonra açılma hızlı ilerliyor özellikle 2. doğumlarda. İlk doğumdan sonra ben de ikinciyi epiduralli yaparım diyordum hastaneye 8 cm açıklık ile gittim yarım saat sonra doğum masasındaydım fırsat olmadı yani