dphnln
Kızlar merhaba, 18 Eylül’de 32+0 haftamda aceleci oğlum 1555 gram ile dünyaya geldi. Küvezde olduğu için her gün sütümü götürüyorum oğluma. Sağlığı yerinde çok şükür, sadece haftasını tamamlamasını kilosunu toparlamayı bekliyoruz.
-Doktoruma az önce vitamin hapımı ve magnezyumu kullanmaya devam etmeli miyim diye sordum. Sadece vitamini kullanman yeterli dedi. 2 ay kadar kullan dedi. (Yeni doğan doktorumuza sordum önce,bebeğe zararı olmadığını söyledi, o kendi doktoruma yönlendirdi.)
Aranızda benim durumumda olanlar doktorunuza danışın, o söylemese bile siz hatırlatın derim. 🌸
📌📌📌Demir ve kan hapına kaçıncı haftada başladınız? Başlamayan var mı?
-Happykids’te de paylaştım.