Yagmurrr98 Gizem_alan 2 haftada bir gidiyorum o bile geçmiyor bazen kimsenin haddi değil nezaman gideceğimi belirlemek tuhaf insanlar var
Gizem_alan Yagmurrr98 bende aynıyım iki hafta iki ay gibi geliyo bana kalsa hergun görmek istiyorum paşayı
Serapppp61 Ben 32 haftaliga kadar ayda bir çağırdı doktor. Şimdi iki haftada bir çağırıyor. Şimdi doktordan doktora değişir.
Celiktss Bu size bağlı. İlk haftalar kanamam vardı haftada iki bile gittiğim oldu. 15e kadar falan on günde bir gidip kontrol hakkımı da kullanıyodum. Şuan 21 haftalığız 2 haftada bi uğruyorum. Doktor nerde kaldın diyo😀