Kızlar ellerim ayaklarım yine balon gibi şişdi (30+6) bu 4-5. Defa böyle şişdiği neyse hep 2-3 gün sürer gecer normalde.. bugün daha fazla şişmiş buz tuttum şimdi yüksekde tutuyorum. Son zamanlarda yerden birşey alınca yüzüm yanmaya başlıyor uyuşmaya başlıyor başım aşrıyor midem bulanıyor sanki yüzüme kafama kan gitmiyor gibi hisediyorum o an.. ve şuan uzandığım halde yüz uyuşması var yüzüm yanıyo gibi kulaklarımın orası ağrıyor başımda ağrıyor şuan aşırı uyuşuyor kan gitmiyor gibi yüzüme bulantı var yine bu neden oluyor sizdede oluyormu nasıl gecer 😕