Zynpry Meraba arkadaslar Allah nasip ederse persembe sezeryan olcam yalniz ogluma isim konusunda hala kararsiziz. Kayunpederimin adi Şeref onun adini koycam cok seviyorum cünkü .. Yanina bi isim bir türlü bulamiyoruz Kaan düsündüm ama oda tam icime sinmedi fikirlerinizi bejliyorum😊
Kaahvelii Zynpry az önce bir hikayede gördüm bu kadar denk gelir yanii Şeref Aslan koymuşlar oğullarına
efsaneana Canım bende 32. Haftaya girdim daha dün karar verdik Muhammed Asaf olacak inşallah belki fikir olur 🥰🥰 Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah
05-50 Kesinlikle siz bilirsiniz tabi ama bence kayınpederinizin ismini sadece göstermelik koyun ben şahsen beğenmedim tabi bu benim fikrim Bebiş sizin karar sizin🥰yanına Ali ismini önerebilirim hem uyumlu hem bayılıyorum bu isme,oğlum olsa koyacaktım ama kızım olacak inşallah🥰
Armess_loya Şeref isminin yanına modern isimler çok da uymuyor malesef🌸 Ömer, Ali, Mehmet gibi isimler olabilir fikrimce, sağlıkla doğsun yavrunuz 🌸🧿
Kaahvelii Zynpry Arslan da güzel olabilir 😄 Kız buğra koyuyorlar oda deve demek ama koyan koyuyor ne hikmetse 😄
Zynpry şeref eren karar verdik 👣simdide nisanim geldi hastanedeyiz bakalim bizim oglan erken dogacak gibi