ervablr İlkine göre daha mı zor ikinci kez sezaryen olan anneler cevap yazabilir mi sürec daha mı zor ilk sezaryene göre
Zeynepp94 ervablr sizi korkutmak gibi olmasın ama evet biraz zor oluyor aynı yer 2.defa açılıp dikildiği için ben hastanede ilkine göre biraz daha zor ayağa kalktım ama eve geçtiğimde daha iyiydim elhamdülillah
Betulyesilts ervablr 3. Kez olacagim bana sorarsan 2. Sezeryanim benim icin cok kolaydii insallah gene oyle olur ☺️
Adacan Ben bugün bu soruya cevap aldım 2.de ilki gibi kolay geçti yazmıştı bı arkadaş darısı başımıza 😁
HocaAnne Sezeryan benim için sürecin nasıl ilerleyecegini bildiğim için bana kolay gelmiştir.hem ilk çocuğumun hemde yenidogan in bana ihtiyaç duyduğunu bildiğim için çabuk toparlanmis ve iyilesmistim.