Dilekka aynı aynı benim de öyle oluyordu dedim böyle devam ederse napıcam doğurduktan sonra, uçları çamaşıra değmesini engellyor buz kompresi yapıyordum bir de o alevlenmesine alıyordu şimdi ara ara yine oluyor bazılarını memeden vuruyor bu hamilelik😅, annem diyor ki memelerin şimdiden acırsa doğumdan sonra acımıyormuş derler diyor, erkenden hazırlıyormuş kendini mene uçları