HaticeKe şuan 38. Haftamı bekliyorum. 37+2 yim. Bu teşhis konulalı 3 hafta oldu. İlaç kullanmaya başladım. Karaciğer enzimlerim düştü ama kaşıntım devam ediyor. Bu yüzden bebeği 38. Haftamda alacaklar. Bebeği riske sokmamak İçin. Duş alıyorum sürekli. Karaciğeri temizlesin diye enginar yiyorum günlük. Başka bir yol denemedim.