Sedaaa95 Kızlar ekimde doğum yapıyorum alışverişe başladım şimdi. Bu tarz tutumlar 0 3 ay için kullanışlı olur mu sizce?
Minagezer Sedaaa95 fermuarlı ve çıtçıtlı tavsiye ederim illa böyle tercih edecekseniz bez kısmı çıtçıtlı olanlar var sadece değisimde kolaylık için
Mlkysf Sedaaa95 fermuarlı yada citcitli daha kullanışlı canım ilk aylar çok sık bez değiştirildiği için bu tarz zor olur çıkar yeniden giydir falan en iyisi alt üst takımlar ilk aylar için
Sedaaa95 Usnac1995 Bende evde rahat rahat giymesi için almak istiyorum 3 aylık çocuk sonuçta rahatlık önemli diye ama bulamıyorum işte güzel içime sinen
Sedaaa95 Minagezer Çıtçıtlı 1 tane almıştım artık o şekilde alırım gerisini. 0 3 ay için kaç tane takım alsam yeter sizce? Pek bilgim yokta 😀
Mrv135 Sedaaa95 Ebebekten bakın önden tek bir fermuar olanlar var. Çok kullanışlı olucak diye düşünüyorum. Bende de bir tane var sadece doğduktan sonra yine alırım muhtemelen.
Sedaaa95 2pati1baby Teşekkür ederim bakacağım😊 peki sizce 0 3 ay için kaç tane takım ya da tulum alsam yeterli olur 😇
Aminenin_annesi Sedaaa95 0_3 ay fazla alma hele ki tulum genis olması ve icinse rahat hareket etmesi lazim 6 ay alabilirsin 😊
Sedaaa95 Mrv135 Teşekkür ederim bakacağım hemen😊 ben 0 3 ay için kaç tulum kaç alt üst takım alsam yeter diye düşünüyorum
Mrv135 Sedaaa95 Ben 0-3 ay almadım hiç. 1 tane 1-3 ay var, 1 tane 2-4 ay, birkaç tane de 3 aylık var. Ama her ay grubu için en az 7-8 tane bir şey olmalı bence. Ben de doğumdan sonra ekleme yapicam şuan mevsimden dolayı bulamıyorum daha fazla.
Sedaaa95 Mlkysf Tamamdır teşekkür ederi böyle alayım o zamab😊 peki sizce kaç tane 0 3 alsam yeterli olur
2pati1baby Sedaaa95 4 tane al sen canım tulum yeter ha dersinki ben Yıkama olarak çokta makina açmak istemiyorum o zaman sayıyı arttırabilirsin tabi.
Mlkysf Sedaaa95 12 takım var 03 ay ilk zamanlar bebek 4 kilo doğmadığı sürece kullanılıyor minnacık bisey oluyorlar zaten birde ilk aylar kazalar çok yaşanıyor tam altını açıyorsun çiş yapiyo yeni giydirdigin batıyor falan o yüzden ben az almadım oğlumda az al dediler hemen büyüyor diye yetmedi doğumdan sonra alışveriş yapmıştım tekrar. Sonra büyüdükçe kilosuna gelişimine göre alırım dedim büyük fazla kıyafet almadım
Sedaaa95 Mrv135 ben 2 4 hiç almadım 3 6 aldım şimdiye kadar şimdi 1 3 alacağım ya da 0 3 bilmiyorum. Ama bencede her ay için almak lazım eksik olmaması için
Sedaaa95 Aminenin_annesi İçinde kaybolmaz mı ya😀😀 o kadar bilgisizim ki bu konuda günlerdir kaç ay alsam diye düşünüyorum ve hala alamadım 😀