Hasrett61 Kızlar merhaba 30 gün oldu doğum yapalı dikişlermde bi ağrı ve orası şiş sert acıyo hala tam olarak iyileşmedi acaba normal mi yoksa enfeksiyon bişey mi oldu sizlerin iyileşme süreciniz nasıldı
hunilimom Hasrett61 benim ki çok daha kısaydı krem ilac bişe kulkaniyormusun benim 12.15. günde felan düştü dikislerim sertlik hatırlamıyorum ama tamamen kapanıp iyilesmesi yine bir 40 i buldu
Fatmakcrr Hasrett61 bana cok da normal gelmedi. Doktora gitmenizde fayda var. Özellikle sertlik olması sorun var gibi geldi bana. Bu konuda uzman değilim kendi tecrubelerime dayanarak yazıyorum. Geçmiş olsun.
Panikanne sağlık ocağına veya doktoruna kontrole gitmelisin benimde olmuştu şişme acıma bı krem vermişlerdi iyi gelmişti ihmal etme sonra çok daha fazla ugrasirsin
Tubayassogut49 Enfeksiyon kesin cunku benimde aynı ozelle gıtım fıtıl verdi kullanıyorum bakalım ne Olcak
Diylia Hasrett61 bir görünün isterseniz doktora.Benim kaç dikişim var bilmiyorum ama doğumdan sonra 15 dk.kadar kalmıştım doğum haneyede doktor da baya uğraşmısti o yüzden çoktur diye tahmin ediyorum ona rağmen 10 gün civarı sürdü iyileşti uzun sürmedi