Fatma0090 Tubayassogut49 doktorun tahliline göre verdiği antibiyotik iyi gelir canım ve bol su tüket onun dısında Baska sey yapma doktora sormadan ve enfeksiyon cok rısklı erken doğuma sebep oluyor dıkkat et
han_tme1 Tubayassogut49 bende de vardı bana günde 2 3 ltre su iç dedi su içtim bol bol ve antibiyotik verdi birdaha test yaptığımda temiz olmuştu çok şükür inşallah seninde temiz olur 🙏
Aylin355 Tubayassogut49 Bol bol su ve ben özel bölgemi sirkeli suyla yıkıyorum yanmasını alıyor mikrop öldürüyor. Suyu az içtiğim zamanlarda olduğu için sürekli antibiyotiktense çareyi böyle buluyorum
AysegulArici Tubayassogut49 bir bardak suya bir yemek kaşığı sirke yatmadan iç sabaha kadar mesane temizliyor bendede var o sorun çocukluğumdan beri hemde araştırdım bu tarifi buldum ağrılarım yanmalarim geçti sukur
Tubayassogut49 Fatma0090 yeni dogum yaptım ztn canim 41 gundur dogum yapmışsın ama bugun ıdarar yaparken yanmam oluyor sik sık tuvaletim gelıyor
Aylin355 Tubayassogut49 Ay onu hiç denemedim bişey diyemiyorum ama sirkeyi hep yapıyorum bir sakıncası yok araştır derim
Zeynepbsk Kuru dut kaynatıp suyunu içebilirsin , gebelik şekeri varsa yapma ama çok tatlı çünkü . Kuru dut enfeksiyonu atıyor