Arkadaşlarım merhabalar nasılsınız iyisinizdir umarım hepiniz ben 37+4 günlük hamileyim . Hastane cantasi hazırladım ama valiz olafak hazırladım eşyalarımı içine koydum annem valiz degil de ufak çanta yeter yeter diyor siz ne yaptınız fikir verir misiniz acaba ???