Bende bi memurum ama Ülkemizin maalesef her devlet kurumu böyle bankasından tutun,pttsine,nufüstan tutun,belediyelere,tapu daireleri, hastanelere kadar. Heryerdeki memurların afra tafrasını bi köşeye koyun hastaneleri ayrı bi yere. En en en olmaması gereken hastane. İnsanların canının derdinde olduğu bi yer. Ötesi yok. İnsanlar kendi can acısıyla uğraşıyo ana babasının evladının eşinin canına yanarken bunların bu hal hareketleri beni benden alıyor. O insanlara milyonları verseler hastanenin kapısından geçmek dahi istemezler zaten neyin havası bu kimse keyfinden düşmüyo hastanelere. Kusura bakmayın bu konuda çok doluyum.