Biliyorum, 44. hafta bile sağlıkla doğan bebekler olmuş ama artık sayacağım bir şey kalmadığı için çok sabırsızlanıyorum 🤭 Bir de riskler varmış duyduğum kadarıyla kakasını yapabilme kordon dolanabilme plesentanın eskimesi vs. Belirsizlikler beni öldürüyor 😅 Doğması için nasıl ikna edebilirim canım kızımı 😂