Bebetomveben çok geçmiş olsun inş en kısa zamanda da bebeğine kavuşursun🙏
ben de 30+6 yım normal doğumu denemeyi çok istememe rağmen kendi rahatsızlığımdan dolayı yapamıycam sanırım maalesef doktorlar risk almak istemiyorlar ve hepsi sezaryen diyor. Ben de çok korkuyorum artık bu kesilme düşüncesi, ameliyat falan beni çok korkutuyor. Sizin de böyle korkularınız var mıydı? Kesi yeriniz kaç günde kapandı? Kaç gün sonra duş alabildiniz acaba?