Feyza3214 Kızlar bu haftada yalancı sancı olur mu olursa nasıl olur nasıl anlıcam sanki geceden berri farklı bi agrım var ama anlayamadım🤦🏻♀️
Baharun2 Feyza3214 sürekli değilse bi de belden karına yayılmıyosa yalancıymış canım bende de öyle oluyo
Aleynaozkayaa Feyza3214 benim oluyodu canım nst de sancılarım çıkıyodu 37. Haftafa dogurdum sende bi doktora git nst ye baglan
Elifim Feyza3214 doğum sancısını 5 dakikada bi gelen sancıyla anlayabilirsin benimde üç gündür soncılarım biraz fazla ama ben 23. Haftamdan beri sancı çekiyorum Bende 35+6dayım Benim kontrolüm 6 ekim sizinki ne zaman
Hcrksk Sancım var diye günlerce söyledim ama dün nst de hiç birşey çıkmadı.rahim kasları artık fazlasıyla uzadığı için ağrıyormuş.rahim ağzım kapalıymış suyun normal dedi.ama bu dönemde de sancı oluyormuş.benim de 35+5 bu arada💕
Elifim Feyza3214 ben 34+0da gittim 2347 dedi doğuma kadar ne olur bilmiyorum ama benim çocuklarım zayıf doğuyo