TinyBabys cemre1255 iki bebeğimi de 7+3te gördüm, kalp atışlarını duydum. Allah size de nasip etsin, sağlıkla gelsin inşallah ☺️
tupbebekannesi522 cemre1255 bende 7+1 de alttan duydum. Üstten duyulmuyordu. Her gebelik farklıdır. Stres yapmayın 🥰
pinarsabrii cemre1255 8-9. haftalara kadar kalp atışı duyamayanlar var ama, kendinizi endişeye sokmayın 🤗
cemre1255 pinarsabrii Umarım duyarım Allah büyük. Pcos var bende o yüzden korkuyorum bide pcos olunca düşük riski yüksek oluyomuş ilk defa gidicem doktora bakalım ne diycek
cemre1255 pinarsabrii Teşekkür ederim Allah hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah 🤲❤️
Arife2736 cemre1255 ilk oğlumu 5+6 ikinci oğlumu 6+5 de öğrendim gördüm kalp atışını duydum hemen Rabbim salikla kucağımıza almayı nasip etsin
HanifeAhmet cemre1255 ben canım bebeği 4 haftalıkken nokta kadardı köşede gördük 7 de de kalp atışını duyduk
cemre1255 HanifeAhmet İnşAllah bende duyarım Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin cümlemize 🤲