Ben ilk dogumum da çok korkuyordum sezaryen günü hatta gecesi Meryem suresi ve Yasin suresi okuyup yatmıştim hayatım da uyuduğum en rahat uykudu uyandım bı baktım a asa makyaj yapıyorum 😁 acaip rahatım ameliyathaneye girerken doktorlarla falan sakalastim bütün korkum bianda yok olmustu ve inanılmaz güzel bir doğum oldu 1 hafta da nerdeyse tamamen iyileştim iç dikiş ağrılarım da 10 güne geçti şimdi 19 haftaligim korkum yok desem yalan olur yine korkuyorum ama Allah o gücü veriyor iyi olacağına inanarak gitmek çok önemli bence. İnşallah 2. Doğum da da o rahatlığı ve kolaylığı nasıl eder Rabbim