askbebek sırt üstü hayatta yatamiyorum nefesim kesiliyor sanki belimde şiddetli bir baskı hissediyorum, sagima yatincada rahat değilim tıkanıyorum sanki bebek bütun organlarima baskı yapıyormuş gibi oluyor. en iyisi solmuş bir tek oraya yatınca rahatım orayada uzun süre yatınca uyusuyorum illaki dönüyorum… 36 haftalık olduk az kaldı şükür ama hamilelik her dönemde ayrı zor, başlarda hastalıklar bulantilar falan ugrasiyordum hala bulantilar var şimdide agirlastim hiç rahat değilim.. haftan çok büyük değil ama bebeğin büyümeye başladığı bir donemdesin bebek rahatsız olabilir şimdi yatamiyorum ama yatınca bebeğin yeri daralıyor gibi hissediyordum o haftalarda tekmeleri siddetleniyordu.. sola yatmaya çalış yinede ne olur ne olmaz ❤