Dilayb korkma ablam da 3750 doğurdu 3800 demişti o gün ultrason da yani doğuramazsın diye bir şey yok ama sende riske atmak istemezsen bir şey diyemem eskiden sezeryan yoktu ki kaç kiloysa normal doğardı bebekler şansınız varsa normal yapın derim yaşadım biliyorum doğumdan sonra ayaktasınız asla bir engel olmuyor size ben duşumu bile kendim almıştım yani