summer8 bizde 5 aydır deniyoruz. Bat 20. 2 aydır ovülasyon testleriyle deniyoruz. Geçen ay sadece 1 günü değerlendirebilmiştik bayramdan dolayı. Benimde evlendiğimden beri reglim düzensiz. Normalde günü gününe olurdum. Evlendikten sonra bazen 2-3 gün gecikiyor veya 1-2 gün erken oluyorum. Mesela geçen ay regl çok değişik geçti. Tam gününde oldum, ilk günüm inanılmaz ağrılı geçti başım falan döndü çok kanamam oldu ped bile kanı tam çekmemişti. Diğer günlerim normal geçti ama erken kesildi. Kesilince duşa girdim, sonra eşimle birlikte olduk . Birlikte olduktan sonra 3-4 gün boyunca kahverengi lekelenme oldu. Sonra düzeldi. Bu ay yumurtlamayı 4-5 ağustosta gördüm.6 çatlamaydı. 4-6 yı değerlendirdik. Çatlama gününden sonra 2 gün falan çok ağrım oldu regl ağrısı gibi hatta bi gün ağrıdan yürüyemedim göbeğim düşmüş gibiydi. Reglime 7 gün var. Dün akşamdan beri regl ağrım başladı, hafifte bel ağrım var.