Sinemira Merhaba arkadaşlar size kontrole gittiğim ama Doğuma alındığım hikayemi anlatmak istiyorum sezeryan olacaktım zorunlu belimde problem olduğu için sezeryan tahlillerimi verdim ama 5 ekimde veya 10 ekimde olacaktım nst ye girdim sancılarım çıkmış ama ben tabi bilmiyorum doktor hissediyor musun hayır hissetmemde nasıl bişey bilmiyorum dedim adet sancısı gibi dedi ben çok adet sancısı çekmezdim zaten anlmamıştım biraz fazla çıktı sonra bana dolan 1 e kadar gel tekrar nst dedi ben tabi doğuracağıma emin değilim ama kuaföre gittim hazırlıklarımı yaptım gittim ama boşa gittim gidince bana hemen Doğuma dedi mi ailem uzakta eşimle ikimiziz bi posta ağladım sonra tabi yarım saat içinde sancılarım tavan yaptı mı adım atamıyorum nefes alamıyorum bu böyleyse normal Doğum yapana allah kolaylık versin diyorum kendi kendime ama herşeyin zorluğu varmış onu öğrendim sonra odama çıkardılar hazırlıklar filan bi önlük getirdiler damar yolum açıldı girdik ameliyathaneye nasıl olsun dediler siz bilirsiniz dedim hemen belden iğneyi bastılar tabi ☺️🙈 sonra beni biri konuşturuyor anlamayayım diye gerçekteysen hiç anlamadım bi ses duydum bi baktım kızım çıkıvermiş tabi ben sancı çektiğim için iğneyi vurunca bana bi rahatlık bi sakinlik geldi ben titriyordum korkudan kızımı görünce başladım ağlamaya herkes karnın sivri erkek olcak o diyorlardı erken olduğu için sorduğum sağlıklı mı bide kız dime oldu 😂 kızımı görünce ağladım filan sonra benşm midem bulanıyor dediğimi hatırlıyorum bidaha hatırlamıyorum beni uyutmuşlar tam sedyeden yatağa atarken uyandım gözümü Açıp annemi görünce başladım annr hakkını helal et diyerek ağlamaya eşim bi yandan ağlıyor ben bi yandan çocuğa dokunamıyorum bile canı yanacak diye kendim anaokul öğretmeniyim 4 sene lise 4 sene üni de çocuk üzerine eğitim aldığım halde çocuğa dokunamadım insanın kendi çocuğu bambaşka bişeymiş tabi uyuşukluğum gitti beni yürütmeye kaldırdılar Ceylan yavrusu gibi ayaklarım çapraz basıyor 😂 neyse yürüdüm sonra dikiş aşırısı uyuşturmak için vurdukları iğnenin yeri ağrımaya başladı bi gecede kaç defa iğne vurdular hatırlamıyorum gelen hemşire gelen doktor benden önce kızıma bakıyor çünkü ay parçası gibi çok güzeldi ve ultrosonda o kadar çirkşn çıkıyordu ki dedim nasıl bişey çıkacak acaba 😂 ama aksine dünya tatlısı bi Bebek oldu neyse kızlar Doğumun her yönü zor bence ama sonu çok tatlı kızım yanımda yatıyor mıykıldanmasına bile canım yanıyor ve karnındayken sigara içen ben şimdi içemiyorum pişmanlık nasıl pişmanlık anlatamam sizlere 2750 gr doğdu 49 cm doğdu 26 eylülde neyse karışık oldu ama napalım erkeklerin askerlik anıları kadınların Doğum hikayesi anlat anlat bitmezmiş hakkınızı helal edin kızlar hepiniz en sağlıklısından en güzelinden en acısız doğumlar diliyorum 😘😘😘
Minnosuveannisi Sinemira allah bağışlasın sağlıkla büyütün inşallah allah anmalı babalı büyütsün 🙏🏼❤️😍
YamurmitKayhan Sinemira hayırlı olsun canım bnde 35 deyim sürekli adet agrısı gibi ağrılar cekiyorum günden güne cogalıyor acaba doğummu yaklaşıyor Rabbim hemen hızla ayaga kalkmayı nasip etsin