Hanımlar iyi akşamlar öncelikle 23 haftalık gebeyim, daha öncesinden küçük bir rahim enfeksiyonu geçirdim ve kürtaj işlemiyle temizlendi o ara çok sık oluyordu. Ama şu an yaklaşık bir haftadır çok fazla vajinal gaz problemim oluyor ve engellenebilir bir şey değil insan içinde olacak diye çok çekiniyorum yaşayan varmı bu problemi?