Bayancorek gnleyuboglu Evet 35+2 de yaptırdım. Erken doğum riskim olunca hem serum taktılar hem iğne oldum. 🌸🙏🏼
gnleyuboglu Ben şu an 33 haftalığım ama bebeğim 2 hafta geriden geldiği için iğneyi her ihtimale karşı yapalım dediler Kaç doz olarak yapılıyor peki yatış vs olmuyor dimi
Bayancorek gnleyuboglu Bana yatış vermediler. 2 adet oldum. Önce 1 tane oldum , 24 saat sonra ikinciyi oldum. O kadar.
gnleyuboglu Ahsenmom çok geçmiş olsun size de bende pazartesi vurulacağım sağlıklı olur minikler inşallah