Esrraadil zehramiray Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım🌸 Neden 36da doğdu öncelikle onu sorayım bide sezeryan sonrası mutlaka dikkat et dediğin bişey var mı
4cocukannesi zehramiray gözünüz aydın geçmiş olsun sağlıkla büyütün inşallah 🌺🧡 1.Kuveze girdi mi bebeğiniz Neden 36 da doğum oldu 3 . Hastanede kaç gün kaldınız 4 . Mutlaka çantada olması gereken şey
asraca zehramiray neden 36 hafta acil ne oldu geçmiş olsun sağlıklıolmanıza sevindim bende 36+4 üm sncım var da
zehramiray Esrraadil tesekkurler canimm..bebek suyu azalmiwdi canimm..cok agrili oluyo canim 1 gun axwama dogru biraz yara iylewiyo ama iynesiz yatmak mumkun deyil agridan dolayi
zehramiray nsldgnnn tewekkur ederim canim ben 2 cocugumu kendim dogurdum 3cu sezeryan olmak mecburiyyetinde kaldimm ama onerim kendin yapsan daha iyi cunki kendin dogurdunda cabuk toparlaniyo insan
zehramiray 4cocukannesi tesekkur canim yok kuveze salmadilar hastanede bizde 2 gece 3gun kaliyoruz yani ben ozelde yatdigim icin hic bir weye gerek yok zaten burda hepsini verirler bi tek kendine ozel esyalar gwtire bilirsin
nsldgnnn zehramiray ya keşke ama korkak biriyim biraz 🙈 ama herşeyden önemlisi yavrularımızın saglıklı biçimde gelmesi 🙏