Asyao Kızlar mrb 8 günlük bebeğim sarılık olmuş hep uyuyor uyandıramıyorum emzirmem lazım ama kalkmıyor ne yapmam lazım yardım lütfen
hunilimom Asyao emzirmekten başka çare yok canım burnunu sık ayaklarını gidiklayin çoraplarını çıkart üzerini soy muhakkak uyanır birinden birinde
Egemen_ozgur_annesi Asyao sık sık emzirmelisin başka türlü geçmez sarılık. Birde güzdüz uyurken falan sarı örtü ört üzerine. Tabiki önce iyi beslemek önemli
kelebek_17 Asyao ayağının altını elle ama birazcık bastırarak. koşunun üzerine yatırarak sırtını sıvazlayabilirsin. bizim hemşiremiz öyle uyandırmıştı. ben uyanana kadar ayağının altını elliyordum hiç bırakmadan, bazen de bezini açınca uyanıyordu .
AyFatma Asyao emmiyorsa sütünüzü sağıp çay kaşığı ile verin sürekli süt aldıkça inşallah kendine gelecektir biberon ile vermeyin alışırsam göğüs tutmayabilir. Sık sık süt verin
MelekAras Asyao uyandırıp emzirmen gerekiyor, hemşire topuğuna vurun, üstünü çok örtmeyin sıcakta da uykusu gelir falan demişti. 2 saatte bir kaldırıp emzirmeye çalış düzelir inşallah
Sofistikee Islatın vücudunu bebeği soyun emzirmeden siz de çıkarın üstünüzu teninizin. Kokusunu alsin. Kızların dediği gibi ayak tabanını sertçe kaşıyin. Zorla da olsa emzirin. İnşallah hemencecik geçer.
Hifaelif Asyao Annem patlıcanı kaynatıp onun suyuyla yıkadı bebeğimi çabucak geçti sarılığı bir kaç kez tekrarladık tabi yapmak isterseniz çok faydasını gördük Emzirmeyi de ne yapsak uyanmıyordu kaşıkla besledik olduğunca beslenmesi çok önemli
Asasasas Asyao ayağının altına özellikle topuk kısmına sert bir parmak vurun.. 👌🏼 şöyle yapıp fırlatın parmağınızı acısın. Anca öyle uyanıyorlar canları yanarak.. hemşireler ve doktorlar böyle öneriyor.. sarılık olup uyumasındansa canınız acıya acıya vurun böyle sert bir adet..
kayaa0 Asyao ayağının altını oynayın, üzerini soyun, bezini çıkarın, burnunu sıkın, ıslak mendili hafif hafif sırtına değdirin. Emmesi lazım çünkü mutlaka
Beyza038 Asyao bende günde 1 defa mecburen mama vermiştim şükür mama verince geçti sarilik problemini atlayınca (1hafta surdu) mamayı biraktik