hunilimom Denizhodlioglu benim suanlik normal doğum gözüküyor ben elbise koydum giy çok rahat olur diye
4cocukannesi Denizhodlioglu bende hem elbise koydum hemde eşofman koydum valize sezeryan olucak hangisiyle rahat olursam onu giyerim artık
Menek16 Denizhodlioglu ben 3lü takım giydim sezaryen sonrası gayet rahattım onlarla da eve geldim elbiseyle rahat edemem diye düşündüm gerçekten edemezmişim