Anne88 ben bu cuma gideceğim canım doktorum birşey demedi daha benim beş biraz iri bir bebekmiş ve doktorum böyle bebeğin kilo artışı devam ettiği sürece normal doğum olmayacağını söyledi🫤 bu hafta belli olacak eğer bebişin kilo artışı 3 ün üzerinde olursa birde en kötü ihtimal 40 a kadar beklediğimi düşünsek malesef olmaz 3 ün üstündeyse ben hiç riske atmak istemiyorum sezaryan istiyorum diyeceğim peki sen ?