durulina7 kesiliyorsunux kolay değil… Ben 15. Gün toparlanabildim. İlk bir haftam eziyet gibiydi kalkamıyordum oturamıyordum. 3 gün bebeğimi emzirmek için kucağıma bile alamadım.. Bol yürüyüş şart. Yürüdükçe iyi hissediyorsunuz. Allah şifa versin inşallah