Mineoooo Kızlar 40 hafta doldu dolucak bir kaç gün sonra ama hiç bir belirti yok doğumla alakalı geçen hafta 3600dü kilosu artık 4 olmuştur heralde daha bekletirler mi yoksa 40 dolunca bir müdahale olur mu
smallbaby Mineoooo kilosu fazla olursa ki öyle olacak gibi sezeryanla doğum olur normal gidiyosun ama kilodan normal olmaz sanırım yada suni sancıyla başlatırlar doğumu sağlıkla bi amanda kucağına alırsın inşallah
Menek16 Mineoooo doktorum 40 sonrası sorumluluk size ait mekonyumdan sebep demişti 40+3 de suni ile başladım suyumu patlatınca mekonyumlu oldugunu görüp acil sezaryene alındım risk almayın derim ama karar sizin tabii
bus-ozdmr10 Menek16 benimde 40+1 oldu doktorum izindeydi mecbur pazartesi gidicem bende kala yapmasından korkuyorum pazartesiye kadar umarım bir sorun olmaz