Yani bilemiyorum benim canım hep bir şeyler çekerdi evlendiğimiz ilk zamanlardı ay şöyle yayık ayranı olsa da içsek demişliğim vardır 😂 ama şu an 9+4teyim canımın istediği hiçbir şey yok ya da ulaşabildiklerimi canım istiyor ona aşermek denirse. Eşimin köyündeydik ilk zamanlar hiç zorum yok aşermem falan zaten benim canım hep bişeyler ister dedim kadının teki aa sen gör bak daha neler gelcek başına aşermek öyle can istemek değil insan safra kusuyo aşerdiğinde falan dedi şok oldum. Abi ne çekti canınızda safra kustunuz çok şükür artık memlekette her mevsim her şey var valla