Merhaba
Ben olimposa sirf gokbay bey icin gidiyordum 32. Hafta kontrolumde bi gittim doktor isten ayrılmış ve hastane olarak bana bilgi verilmesi gerekirken sizin haberiniz yokmuydu fln gibi sacma sapan cevaplar verildi.piyasaya gore dogum ucreti muayene ucreti uygun ama calisma prensibi berbat bi hastane.ya son haftalarim olsayd..nasil ayrilan doktorlarina randevu verirler ya da ani bisey gelişti de doktor ayrildi nasil hastayi bilgilendirmezler..doktorlari hakkında bisey diyemicem ama hastane ve uzerine dusenleri yapma konusunda iki kere dusun olimposu secerken derim