Nisanmom Merhabalar ☺️ Ben 12+4 hamileyim . Şu son 2 gündür karnımda bir tuhaf bir şey hissediyorum. Sanki bir yığılma oluyor gibi. Bebek olabilir mi pek anlayamadım ne olduğunu.🤔
Lilbaby Nisanmom çok çok erken canım hissetmen için büyük ihtimal bağırsak haraketlerini hissediyorsun. Ben 16 haftayı bitirdim doktorum 1 ay sonra anca dedi.
Aylakara26 Nisanmom canim o haftalarda bende biseyler hissediyordum Pit pit kelebek carpintisi gibi Ama 17 hafta gelince daha net hissediyorsun😌
Ayshrdll Nisanmom gazdır o canım gaz 🤭 az kalmış 16 17 haftalarda inşallah.. Rabbim sağlıkla kucaklamak nesip etsin💞
Nisanmom @Aylakara26 evet sanki böyle kelebekler uçuyor cok tuhaf hissediyorum doğrusu ilk gebelik olunca da bilmiyorum ne olduğunu 🤰🤷♀️