Biroglanannesiii Damlaefnan Öncelikle hayırlı olsun 9 gün önce oldum korkulacak bir durum asla değilmiş ben anestezi sonrası uyuşurken garip oldum gerildim bacaklarımın hissi gidince o kadar doğumdan hemen sonra kalkıp yürümeye çalıştım ilk 5 gün dikiş yerlerim ağrıdı ama sonra ağrılar vs hiç bir şey kalmadı sadece yürümeye çalış Ve bolca dinlen
Melisa0002 Gamzegk 1 gündür hiç birşey yemedim, ama canımda istemiyor. Dün akşam saat 9da amaliyyat oldum
Gamzegk Melisa0002 ameliyattan kaç saat sonra yemek yediniz peki. 14.00 e kadar birşey yememe fikri beni acıktırırsa diye korktum 🤣
damla-6992 Benim de ayin 24 üne inşallah 🙏. Umarım hepimiz sağlıkla kavuşuruz miniklerimize 🙏. Normalde de kabızlık sorunum var benim lavman al dediler alsam mi ki hoşaf fln mi görürsem
Melisa0002 damla-6992 bende 22 ağustosta girecektim ameliyyata, dün kontrole geldim, doğuruyorsun dediler. Eve bırakmadılar
Melisa0002 Damlaefnan biraz ağrı oluyor, bebek çıktıktan sonra temizleme aşamasında. Hiç ağrı sızı yok demeleri yalan. Oluyor yani, ama uyuşukluk geçince ağrı kesici yapıyolar, hiss etmiyorsun. Henüz beni yürütmediler diye sonraki aşamaları bilmiyorum❤️
Hacerevgin Gamzegk büyük ihtimal ac olmaniz gerekli ablam 1 lokma menemen yedi diye kac saat beklemisti 😅
Aselinkooo sersss omuz sırt bel ağrısı ilk günler çok oldu kahve ve su içtikçe hafifledi. Kalıcı olmadı😊
Hacerevgin Damlaefnan bende suyum geldi ama bebek kaka yapmış acil sezeryana alındım ısparta sehir hastanesinde oldum bu arada 🙈 belden igne vurdular ama ben korkuyla istifra ettim acisini cok hissetmedim sedyeye yan sekilde oturttu ayaklarim asagiya sarkiyordu yani omzumu karnima dogru cekebildigim kadar cektim ve igne vuruldu yatmak icin yardimci oldular ki ayaklarim oynamiyordu uyusmus coktan 🥲 ben daha ameliyat baslamadi diye düşünüyordun hazirlik vs oluyor zannediyordum ki kızımın sesini duydum ve o an anladim sonrasj 15 dk falan sürdü galiba sonra odaya aldilar beni niyeyse bana sonda takilmadi ki sezeryandan sonra tuvaletim geldi ve küçük adimlarla wcye gittim ki iyiki takmamislar yoksa cesarete gelip kalkamazdim sonrasinda hep yürüdüm 24 saat gectikten sonra taburcu olduk kizim kucagimda ciktim hastaneden yani o kadar kotu degilmis ya biz cok abartilar duymusuz 🤣🤷🏻♀️
Aselinkooo Damlaefnan rica ediyorum ne demek faydam olduysa çok mutlu olurum😍 Anne mutlu sakin. Bebekte öyle emin ol.
Aselinkooo Gamzegk evet canım, büyük ihtimalle 12 den sonra yeme dicektir. Su bile içirmiyorlar o süreçte. Bende 14 gibi doğuma girdim bebeğimin doğum saat 14.30😍 ben zaten hastanedeydim. Son yemeğimi 7de yemiştim akşam. Uyudum gece 3 de kanamam oldu. Hiç bişey yeme su bile içme dediler. 1 de ameliyata karar verdiler o saate kadar da her ihtimale karşı yemedim 😍doktor özellikle açlık süresini soruyordu
Aselinkooo Damlaefnan olması gereken öyşe canım doktorun bişey demedi mi bu konuda aç karna gidiliyor