Duyguuu488 Gebeliğimin adetime göre 7. Haftası ultrasona göre 6. Haftasında bugün doktora gittim ve kalp atışı 96 cıktı normalde 100 ün üstünde cıkması gerekiyormuş düşük riski var mı acaba aynı durumu yaşayan oldumu 😔