Kızlar 15.haftamdan beri suyum sınırda yeterli.hiç azalma olmadı aynı sekilde devam ediyor 22.haftamdayım.perinatologta kendi doktorumda marjinal insersiyon dedi suyun az olmasına sebep olabiliyormuş.yani kordon plesentaya tam ortadan degilde yandan girmiş.doktor pastadan büyük payı alamamak gibi düşün dedi.bebegin gelişiminide geriye düşürürmüş ama gelişimnde sıkıntı yok cok şükür.önden bile gidiyor.doktorumda sasırıyor sürekli kontrol altında tutuyor.yasayan var mı bu durumu?