Canım eğer bildiğim şeyse takibini yapan doktor veriyor ben ilk bebeğimde hastaneye gittiğimde o zaman yaptırdığım testleri kan idrar tahlili ultrason görüntüleri ve beslenme ile ilgili kağıtların olduğu bi dosya vermişlerdi bana muayene oldukça sonuçları falan ona koyuyordum öyle gittikçe de götürüyordum doktora her doktor istemiyor ama benimki bakıyordu ara ara