Eminkybtlll Merhabalar beta hcg 5. Haftada 15 binlerde çıktı çoğul gebelik ihitmiali mi var kafamda soru işaretleri oluştu 🥹🥺
2pati1baby Eminkybtlll 4. Haftamda 7000 di Şuan 8. Haftaya giricem tek bebek görünüyor 🤭 belli olmaz ama
Hallerimvarbenim Eminkybtlll Yok hayatım betayla çoğul gebelik denemiyor zaten 5. Haftada 15bin normal bir değer benimde 5. Haftamda 20binlerde çıktı. Ama burda bir arkadaş vardı mesela onun 2 binlerdeydi ikizdi.
Eminkybtlll Hallerimvarbenim Çok teşekkür ederim cevabınız İÇİN sabırsızlıkla doktor randevusunu bekliyorum 🙏🏼🥰
Eminkybtlll Yaa cevabınız için çok teşekkür ederim sağlıklı olması önceliğim ama ikiz olabilir diye söylediklerinde panik yaptım nasıl bakarım ederim diye rabbim sağlıkla versin tabş önemli olan o 😊🙏🏼
Herzamanask4 Eminkybtlll canım benim 5 hafta da kan verdim 68900 çıktı doktor bile çoğul gebelik olabilir dedi ama tek bebekti
Cgdm34 Eminkybtlll benımde oyle cıkmıstı canım ama suan tek kızım olacak ınsallah 😇gerci bellı olmaz bu işler ya Allahın deıdgı olur🙏Acıkcası bende ıkızlerım olsun cok ısterdım ☺️
Beyzatuncer Eminkybtlll benimde 10 binlerde çıktı bende şüphe ettim ama hiç bir fikrim yok doktora çıkınca öğrenicem