Merhaba benim adetimden 2 gün önce lekelenmem oldu erken gebelik testi yapdık silik cıkdı adet günümde bitti lekelenme üstünden 3 gün geçti sadece beyaz akıntım var bügünde test yaptım silik çizgi tamamen krımızı olmuş dış gebelik geçirdim 2 ay önce ama onda amilyat olana kadar olmustu kanamam aynısı değildir değilimi bilgisi olan varmı