Pinpirikanne ilk dogumda suyum gelmsti kontrole gttgmde yapmslardi ilk defaydi ve kadın bianda yapmsti hiçbisi anlamamstm doğum yerine aldıklarında yarım saatte bı gelip bakmaları çok kötü oluyo şuan 2. Gebeliğim sadece o yüzden korkuyorum ve doğum yaptıktan dikiş yaptklrndan sonra kanamam olmuştu çok canımı çıkardılar inşallah gene olmaz