dentin Belimden başlayıp kalçama yayılan ya da sırtıma yayılan sonra hafifleyen bir his var. 37+0 dayım sancı olabilir ama nasıl olduğunu bilmiyorum sizde nasıl?
suscarparimm dentin Dinlenince geçmiyorsa sıklığı ve şiddeti artıyorsa doğum sancısıdır kuzum dayanılamayacak raddeye kadar gelir ve dakikada 1 girer
benguuusk dentin genelde belden vuruyorkuş adet sancısı gibiymış ben daha yaşamadım yalancı kasılmalar yaşıyorum doktorum böyle demıştı
Mltmsncn dentin kasılmasayar indirin telefonunuza düzenlimi sancınız? Bende belde cok hafifti ama karnımda belirgin bir ağrı vardı. 5 dk 1 olduğunda gayet dayanılabilir bir ağrıydı. Ben yürüyemem acıdan sanıyodum öyle olmadı valla 😅
Muhem @dentin Dün geceden beri aynı şeyleri yaşıyorum bende 38 haftalığım acaba sancı tam bu şekilde mi oluyor gerçekten bilen aydınlatsa yaa bizi 😢😢
Muhem @suscarparimm Mesela bende uzanınca felan daha kötü oluyorum yürüyünce hareket edince daha da az oluyor ağrısı bu normal mi peki?
suscarparimm Muhem Kaç haftalıksınız ? Son haftalardaysanız kasılmaların uzanınca olması normal hareket halindeyken bebek kasılmaz
Drysmsn Şu kadarını soyşeyebılırıö asla oturarak yatarak geçecek bısey degıl adet sancısı gıbı degıl çok şiddetli Benım ıkıncı gebelıgım ve bu sancıyı bıldıgım ıcım doğum dan da ayrı korkuyorum
Muhem @suscarparimm 38 haftalığım bazen yürürken de oluyor bu normal değil mi ozaman bide tam olarak kasılma dediğimiz karnın sertleşmesi dimi 😢
suscarparimm Muhem Evet canım bebeğin toplanması ve rahminizin kasılması oluyor şiddetliyse doktora görünğn
Muhem @suscarparimm Hmm anladım çok saolun🙏kasılmam çok değil aslında ama arkadaşında dediği gibi bel ve kalçam çok ağrıyor ben her ihtimale karşı doktora yazayım olmadı 🙄