Linam2121 Kızlar 9 gün önce sezeryan oldum dikiş yerimde iltihap akıntı şişme falan yok ama inanılmaz derecede ağrı yapıyor . 2 gün önce kontrole gittim doktor sıkıntı yok deyip geçiştirdi ilgilenmedi . Sizde de böyle oldu mu ?
Azra41 Linam2121 her wc sonrası batikonla temizle iyileşmesi kolay olsun hemde 😊 bence normal daha 9 gün olmuş eşimde ayağından ameliyatlı onunda 9 gün oldu sizlamasi ağrısı arada çok oluyor onunda doğumla aynı değildir evet ama sonuçta dikiş açılıp içiniz dikiliyor biz hergun pansuman yapıyoruz sizde her wc sonrası pansuman yapın çok geçmiş olsun 😊