Akbarzade merhaba, 18 yaşında 30 40 derece arasında egikligim vardı geçmiş zaman tam hatırlamıyorum. Hem skolyoz hem kifoz ameliyatı oldum. 22 24 arası platinim var. Şükür 33. Haftadayim bu zamana kadar iyi geçti ama 27. Haftada ev taşıdık tek basimaydim üstüne agirlastim şuan zorluyor beni. Hamilelikte fazla kilo almamakta agriniz yönünden iyi oluyor bunu doktorda söyledi bana
80 kiloyla hamile kaldım ama hiç kilo vermedim şuan sadece 4 buçuk kilo aldım onunda faydasını görüyorum.
Bi kadın dogumcu istersen normal doğum yapabilirsin dedi başka kadın dogumcu büyük ihtimal sezeryan olursun istersen ameliyat olduğun doktora sor dedi. Ama üstünden 7 8 sene geçti doktora ulasamam diye hiç sormadım. Büyük ihtimal sezeryan olacağım çünkü o riski göze alamıyorum