GoktugAlp Nomal canım. Daha o haftalarda küçük sayılır dolu dolu hissedemeyebilirsin. İlk hamileliğimde bende korkuyordum hareket etmediğinde ama bunda herşeyi akışına bıraktığım için hiç stres yapmadım kendime ☺️ Sende iyi düşün iyi olsun. Emin ol iyidir bebek. Ama için rahat etmiyorsa acile gidip durumunu anlatabilirsin. O zaman için rahat etmiş olur hem.