Emine233 Ayağa kalkarken ve yürüme esnasında kasıklarım iğne iğne batıyor çok zor yürüyorum Her gün yarım saat yürüyüş yapıyorum zorlanarak da olsa Hareketsiz biri de değilim Bu ağrılar normal mi