Kubra01511 şu sıralar en çok okuduğum postlardan birisi bu sanırım😔bndede çıktı antibiyotik kullandım bitince tekrar gittim acaba geçtimi die(çünkü enfeksiyonun tehlikeli olduğunu söylüyolar)dr um yokmuş oyuzden idrar veremeden geri geldim ama hep kafamda şikayet olarak bişeyim yok sadece az bi kaşıntı var enfeksiyonla ilgili mi bilmiyorum.idrar yolu enfeksiyonu için daha önce açılan bi postta karadut kurusunu çay gibi demleyip içmenin faydalı olduğunu söylemişlerdi ama ben karadut kurusu bulamadım yanlışta anlamış olabilrim