Kızlar merhaba ben 2 ay önce doğum yaptım sütüm var ama bebegim sürekli memeyi reddediyor artık çok az emiyor mama veriyorum sol gögsüm bi anda ağrımaya başladı ve sarktı sağ gögsüm küçük sol gögsüm büyük ve sarkık
Doktora gittim kitle var mı diye baktı ultrasonla baktı şükür temiz çıktı kas agrısı dır dedi beni yolladı ama içim rahatsız çünkü özel olmasına ragmen çok ilgisizdi
Böyle durum yaşan oldu mu lütfen cevaplayın 😢