Cannsu8 Kızlar şuanda 35+3 haftağız bir sonraki kontrolümde 36 haftalık olacağım. Doğum için sezaryen düşünüyorum ve doktoruma bunu söyledim. Kaçıncı haftada sezaryen tarihi aldınız acaba? Doktorum daha net tarih vermedi yalnızca Ağustos’un son haftası ya da Eylülün ilk haftası olabilir diye söylemişti ama artık tarihi öğrenmek istiyorum sizce erken mi acele mi ediyorum yoksa planlamak için dogru zaman mı ? Planlı sezaryen olacak ya da olmuş kişilerden öğrenmek istedim tecrübelerinizi dinlemek istiyorum 🥰
PrensesAnnesiiiiiiiii Cannsu8 canim neden sezaryen tercih ediyorsun ki normal doğum daha sağlıklı tabi yine tercih senin
[silindi] Cannsu8 suanda 27+3um doktorumla konustugumda 38+5 ile 39+0 arasinda ameliyati yapabilcegimizi soyledi
Cannsu8 PrensesAnnesiiiiiiiii Normal doğum düşünmüyorum tabiki sağlıklı ama herkesin kendi tercihi önemi olan saglıklı bir şekilde bu süreci geçirebilmek umarım hepimiz için öyle olur 🙏🏻
Adigeseda Benim doğumumda planlı sezaryen olacak, şu an 36+4 günlüğüz ama bizede henüz tarih verilmedi sorduğumda da doktor 39.haftadan sonra yapılacak dedi. Benim tahminime göre 38.haftada tarih verilecek gibi geliyor🤷♀️
Cannsu8 Adigeseda Anladım canım banada benzer şeyler söylemişti doktorum ama tabi tarih merak ediyoruz haliyle çünkü görüyorum erkenden öğrenenler de var etrafımda aslında tabiki en önemlisi sağlıkla bebeklerimize kavuşmak 🙏🏻
Elf-5 Adigeseda bende sezeryan ama bana ilk andan adet tarıhıne göre hesapladı gun soyledı 😏😏 suan 32+ 3 deyim
Cubukmakarna Valla bende senin kafandaydım. Planlı sezaryen yaptım. 37. Hafta gibi söylemişti. 39+2 de oldum. 39 olsun yeter demişti. 2. Çocukta 38. Haftada alınıyormuş
Caglaa94 35+1 de vermişti bizim doktorumuz sezaryen tarihimizi. Tekrar gittiğimizde görüşecektir büyük ihtimalle
Zanaservan Cannsu8 şuan çok çok iyiyim diyemem çünkü yaram çok yanıyor ağrıyor sütüm gelmedi 4 gün sonra geldi ama olursan mutlaka yürüyüşü ihmal etme