Sukran_demir
Erken dogum riski yasadım 2 gün önce, hastaneye yattım nst ölcümü açıklık kontrolü vs hepsini yasadım, ebelerle tanıstım vs, bir dogumhaneye cıkıp ıkınmadım ama oda dogum sürecinin en kısa dönemi sanırım, prova gibi oldu bana. Özel hastane oldugu icindir belkide Ebeler o kadar ilgili o kadar güler yüzlüler ki rahatlatıyorlar, her an her istediginde yanındalar bazen tedirginliğimi hissettiginde saçımı oksayan , kapımı tıklatıp iyimisin diyen cok tatlı bir ebem vardı. Tüm bunlar doğum korkumu aldı ve hastaneden cıkarken bi dahaki gelisimde cok eğlenicez diyerek ayrıldık. Doğum öncesi doğum yapacagınız hastaneyi mümkünse gidip görün, oradaki ebelerle tanısın, koridorda bir yürüyün, gerekirse kendinize bir ebe belirleyin ve dogumda onu istediginizi belirtin. Anladımki dogumun %90ı ebe destegiymis, doktor cerrahi ve ilaç kısmında var sadece. O yüzden gönlünüze göre olan bir ebenizi bulun bir an önce🌸