denizasigi İlla ki tam olarak 1 ay arayla mi vurulmasi gerekiyor … 3-4 gün geç olunsa 2. doz sorun olur mu?Bu şekilde geç vurulan oldu mu aşıyı
Cannsu8 denizasigi Önemli olan bir ayı doldurmak diye biliyorum yani gec olması sorun olmuyor erken olmaması daha iyi bence
denizasigi 2pati1baby ben 20. hafta da olmuştum sanırım ilkini. Sağlık ocağınizla görüşün sorun onlar tam olarak gününü soyler ve aşıyı vurur size
denizasigi 2pati1baby Rica ederim.. sağlık ocağına kaydinizi yaptırdiniz mi? Onlar sizi cagiracak zaten tarihleri takip edin bazen aramayabiliyorlar..
Eslem_1 Ben 20-25 de olmuştum sanırım illa ki 1 ay ara şartı yok ne zaman müsait olursan gidip vurdurabilirsin
denizasigi Eslem_1 çok teşekkür ederim.. emin olamadim sorayım Dedim.. 22 Ağustos olmam gerekiyormuş ikinciyi ama 25 inde müsait oluyorum o yüzden ..
denizasigi 2pati1baby hayırlı uğurlu olsun inşallah.. Kese kalp atışı duyulduysa gidip yaptirin.. ona göre aç karnına çağırıp kan degerlerinize bakiyorlar..
2pati1baby denizasigi hepsi iyi gidiyor şükür ama benim önceden kalp atışlarını duymadığım çok kaybım olduğundan; biraz erteliyorum kan değerlerimde şükür bir sıkıntı yok 🙏 😊